Tuesday, June 14, 2011

Mon travail cette semaine or my work this week...


A ce moment je travaille sur mon projet des illustrations des vêtements, chaussures et sacs à main qui sont devenus culte et qui ont été portés par toutes les fashionistas de la planète. Mes recherches sont basés sur les différents blogs et les photos de street fashion. Aujourd'hui je vous montre seulement quelques : le sweater Proenza Shouller, les chaussures Prada et les sacs Kelly de Hermes, Celine Classic Box Bag et Muse Two de Yves Saint Laurent. Je suis hâte de vous montrer le résultat et tous les dessins!

Today I'm working on my project of illustrations of it-clothes, shoes and handbags that have been worn by every fashionista on the planet. My research is based on the different blogs and photos of street fashion. Today I show you some : the Proenza Shouller sweater, Prada shoes and bags Kelly of Hermes, Celine Classic Box bag and Muse Two Bag of Yves Saint Laurent. I am eager to show you the result and all the drawings!


And something of my inspiration :






XOXO
Mlle Anastasia


4 comments:

  1. Oooh these illustrations are amazing as always, also love the inspiration. Ooh a surprise! I can't wait :D

    Love,
    Alicia Mi Mundo

    ReplyDelete
  2. OMG!)) Inrediable illustrations))

    ReplyDelete
  3. Wow you're a great artist. I wish I could do that! Keep it up sweetie. Great, great work. x

    Bisous,
    Ines

    ReplyDelete